snart helg

snart helg igen och då är det faktist bara 6v kvar tills jullovet.
nu ska jag koncentrera mig på skolan och få bra resultat på avslutande kurser.
annars är nog allt som vanligt, skolan glider på.. spelade vollyboll på idrotten
älskar sporten haha, kul att offra sig lite men jag har lite ont. hade varit roligare med sand :P
tennis nästa vecka tror jag ? eller ne, då har vi bad.. jag är så svag om armarna så jag orkar
inte simma så långt. haha, får göra ngt åt det.

nej nu ska jag plugga spanska. byta om. dra ner och löpa lite på band och köra cms core.
blir nog bra,

-a




kära gammla 9y. haha så roligt vi hade!


Kommentarer
Postat av: tessan

vi hade det grymt kul, saknar dig och alla andra:)

always in my heart<3

2008-11-05 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback