mtv ema 2008

japp, har pluggat klart. kan alla glosor och ska snart bänka mig framför tv för att
kolla på mtv ema -08. ska bli kul att se alla kändisar :)

vet ni vad jag ska börja mer? för att underhålla bloggen lite. ta bilder..
lycka till ann.. men planen är väl att ta kort och ladda upp den varje dag.
har inte varit så bra på uppdatera vad jag har köpt och si. så intressant är det inte.
eller jo, det är roligt när andra gör det så, det jobbiga är ju att ta kort. men någon dag
kanske i helg ska jag ta kort på allt ..(nästan) jag har köpt för heeela lönen jag lyckades
jobba fram. nej, nu ska jag kika på simpson.. hehe homer sjunger, det är julafton.

-a

  

jag och och glasögon jag aldrig bär, samt emmis i sthlm !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback