påsklov.

seså , ni som precis har haft lov har en dag kvar på er..
börjar ångesten komma fram?  det är bara att ta fram böckerna
och börja läsa :D medan en annan ska ha lov en vecka ut ,
haha känner mig riktigt elak just nu, men skratta först som skratta sist!

annars, ska jag faktist också plugga under lovet, det här med att
plugga har börjat bli vardag för mig..plugga i skolan, hemma efter skolan
och på helgerna.. det är sjukt! , fast antar att det inte tag slut fören typ 6 år till
aja.. det är bara att hålla ut! I'll make it someday, tiden går snabbt.
snart sitter jag där med två barn, någonstans i världen där ute...även kanske
i sverige?  hehe det tvivlar jag nästan på :)

annars idag, skiner solen och jag ska sminka mig och fräsha upp mig lite.
sen kanske ut ! :)  ha det så bra..

- ANN

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur :) underbar affär :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback