tränings vecka, samt förnya passet.

nu när man kanske ska utomlands, är det väl på tiden att börja pressa lite!
blir friskhuset hela veckan, dock har jag inte hunnit idag! men ska ta en promenad med
erika strax :D har även cyklat till bea så, det jämnar ut sig eller?

imorn, ska jag upp tidigt.. och ta det lungt, kolla lite på tv ! ut och springa kanske..eller ta
en morgons promenad :)

senare ska jag till tessan och fira hemma.. grattis gumman!
och sist men inte minst, vara med underbara frida! :D saknat dig.

även mitt pass gick ut förra året! stax efter gran canaria resan med frida ;P
så måste förnya den, någon som vet hur länge det kan ta?  :S fan om dem säger
1 månad. 

- ANN

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det tar typ 1 vecka för passet ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback