inga ord.

vill bara börja med att varje söndagar på kanal5
kommer dem att börja sända filmer som är verklighets
baserade. minns, förra året då varje söndag vad jag ann
bänkad framför tv. med näsdukar. (ibland behöves det)

jag stor älskade en film, minns inte vad den hette.
men det handlade om en kille som var emot ska säga
mobbar gänget och ville skydda små grabbar som blev
mobbade av dem, och en dag råkade två grabbar få syn när han
stod emot och frågade honom om han ville hänga med dem.
och tyvärr var det fel grabbar, för dessa grabbar var dem som
jag vet inte hur jag ska säga det men varken eller var dem.
om ni fattar vad jag menar? aja, en dag hade dessa killar (2 varken eller grabbar)
typ kladad på en vägg och skrivit skit om mobbar killarna och
dragit där ifrån, men samtidigt ringde en tjej som grabben (huvudrollen) träffat
här om dagen, och sagt vad som hade stått på väggen. och bad honom att
komma till den platsen. otur så dök mobbar grabbar upp precis och började
putta på honom, och reta hans mamma och allt man kan komma på.
Självklart..killar och killar står inte ut med det och braste ut med din mamma är
en h**a. ja, då blev han ner slagen så han svimmade.. sedan när han vaknade
gick blödande från huvudet till ögona och neråt.. gick han dushcade bort allt
sen gick han och la sig.. (vilket inte är så smart) ..hans kopisar (riktiga kompisar)
kom förbi och såg honom, knappt andades och ringde hans mor. hans far var
hemma men reagerade aldrig hur han mådde, eftersom han var så upptagen med
hans jobb. aja iaf. så kom hans mamma hem , och dem åkte till sjukhuset och
det slutade med att han hamnade i koma. och ja så får man förlja hans liv genom allt.

verkligen rekommenderade film säger jag bara, så hemskt bra.
jag älskar verklighets baserad filmer, det gör så mkt.

aja.. tillbaka till det jag vill skriva, ja..vad ville jag skriva?
jag vet inte. hmm inga ord, låter tiden visa vägen.
hoppas på de bättre.

- ANN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback