det må bli den bästa,

....sommaren i år.

det är nämligen så att jag och frida pratade lite i telefon igår (liteochlite)
och kom fram till att båda hemskt vill utomlands, och vad gör man då?
joo man åker!!

- så imorn tisdag den 24 JUNI, ska vi ner till resobyrån och kolla på resor!
förhoppningsvis greakland ! whiiihoooooo . tacktacktack frida att du ställer upp!
kan sommaren bli sämre? nu när även bea och jenny är hemma.

ska till bettan strax, fixxar lite med små presenter som dem ska få, lite sent men vafan^^
neej, nu ska jag duscha..fixa lite till..få i mig mat och cykla 8km?????? BEA KILL ME,

- ANN

jag ska vara med johanna på onsdag! kan veckan bli bättre?, ja när linnéa väl kommer
hem också..då har jag alla mina kära vänner nära mig! ÄLSKAÄLSKA..älskar er!


Kommentarer
Postat av: Johanna den Fattiga - Fortfarande!

ååh så du kommer få åka på din omtalade utlandsresa tillslut! ta med mig i resväskan ? :D

2008-06-23 @ 16:57:56
Postat av: linnéa

vad söt du är ann!!! :D ska du åka utomlands nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback