tur i spel.

image203


tack tobias, det är inte varje dag man vinner ngt..
men betyder detta att jag inte kommer att ha tur i kärlek?  :/
men aja, hellre ngt än ingenting alls eller hur ? :)
måste även passa på att tacka cimen som gjort headern , tack.



igår hade jag filmkväll med c. väldigt trevligt men dock var skräckfilmen jätte dåligt.
haha inget dumt menat nu t., men den var faktist det! ... / jag fatta inte slutet dt var därför.
men aja.. sen kollade vi på driven, gud kip pardue är jätte snygg!
men jag somnade typ efter 10 min. var attans trött alltså,
sen somnade c oxå. så jag var inte ensam om att vara trött :)

aja.. men har ni inget att göra besök tobias blogg vet jag :)
grymtroligperson.blogg.se


-
Ann

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes besök min blogg :) hehe vår hemlis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback