Tränat.

image231

Just nu känner jag mig helt slut, men även stolt!
Har inte tränat på typ 3-4 dagar nu och gosh vilken lättnad att få
göra det igen! :) imorn blir det typ Dansa mix.  

Annars idag, första skoldagen efter lovet... var helt okej!
Var inte så jätte trött, och lyckades inte heller somna vilket är mkt bra faktist.
Men erkänn, somnar inte ni på en typ 1h 30 min Historia lektion..
Hon bara står och babblar och man fattar ingenting..
Någon mer som ska välja Ekonomi? eller har ekonomi just nu?

Då slipper man historia och samhäll, lättnad!


image232


Måste även börja tanka ner one tree hill, okej visst olagligt men sverige är så
seg med att visa. Plus att det ska vara så jäkla mkt reklam! HÅLL MED MIG HÄR? :)
Nej men just nu håller jag på med säsong 5. typ kollat 1-4 avsnitter!
Det är grymt bra, .. är det bara jag som typ inte tycker om OC men avgudar OTH ?


- Ann

Kommentarer
Postat av: ewe:)

Jaha okej;)

Postat av: sofiegrell

nej men ann. inte ska man somna på en historia lektion inte! det som är så roligt! fuck ekonomi, det verkar astråkigt:P

2008-02-26 @ 18:59:35
Postat av: Ann

fuck ekomoni my ass! :O hur vågar du sofie hahah!

2008-02-26 @ 22:17:46
URL: http://ann1ng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback