Notting hill.

Igår hade jag äntligen en sådan här ta det lungt dag.
bara låg kvar under täcket satte på Notting Hill och bara
tog det lungt.

det var super skönt. borde göras oftare.

Idag är det redan torsdag- ska träffa sofia lite senare
efter lunch :) - saknat henne!

fredag ska jag antingen åka till stockholm eller stanna kvar
här i stan. vet inte hur jag gör, ska nämligen jobba på lördag.
måste fråga Å. om det finns någon som kan ersätta mig.

juste - smultronstället, så gott! Summertime- hette min glass
- jordgubbs glass med jordgubbar, vaniljglass, någon god grej i.
aah, det var gott! - däremot Linnéa som valde Rock 'n Roll haha!
hon åt inte ens upp halva glasen gumman min.

hon hade typ allt på, t.o.m en munk. ja, linnéa det.. moffaren nr ett :)





Kommentarer
Postat av: linnéa

man måste ju ta för sig när man får, även fast man inte orkar allt ;D hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback