jag är trött,

             
           Mattias är fean snygg

är jätte tröt,-  men måste plugga snart :/
känner att jag inte har tid med ngt annat...
och det har jag inte heller,-  skönt att Naturkunskapsprov och matten
är över.. men spanskan kommer däremot på torsdagen!
måste redan börja plugga nu ifall jag ska kunna klara av provet.

känner att mina betyg kommer sjunka attans så mkt.
känns inte bra asså, -  och ingen verkar förstå hur man har det
är inte van vid detta och jag får väl ta det lungt och bara vänja mig..

ettan är nog värst ,- tvåan blir nog mkt lugnare inte lika mkt.
svårare blir det men vi får åtminstonde tid,- och det är det jag behöver
för att göra det bra ifrån mig!

aja. det bara hålla ut , och se mot de ljusa hållet -
högskolan kommer bli värre,-  så njut av tiden i gym så länge....

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback