Bikini -

  

Ass fiin* bikini asså, och checka in shortsen asså feta heta- me like<3

Och nu kommer det massa frågor och svar som jag tog från Eriikas blogg :) -

Namn: Ann
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:  Halvdöd
Favoritgodis: Surt / laktis *mums*
Är det nåt du absolut inte äter:  allätare , typ*
Kläder just nu:  Skolkläder - jeans med linne+kofta
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Forntiden tror jag det heter ?
Är du bra på matte: Rätt så, -feta kul juh
Fisk eller badkruka: Både och... ;P
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: Har 4, men använder inte dem
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Släkten+ ANH, hygienstuff, tält ?
Spelar du nåt instrument: Neaj, men piano skulle inte skada
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart
Sparare eller slösare: Beror på om man är sugen på shoppa 
Bästa film: Titanic , A walk to remember   
Tror på liv på andra planeter: Vi är inte ensamma iaf *
Kommer du ihåg din första kärlek: Eh neaj
Älskar du henne/honom fortfarande: Eh neaj
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det ?
Tror du på mirakel: Jag tror inte, jag vet :) 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Why not ?
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland kanske ?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2st  tvillingar ;)
Bio eller promenad: Both
Är du kittlig: Inte direkt .. hahah
Stjärntecken? Jungfru och du ?
Rädd för insekter? Är inte speciellt rädd, men hatar dem det gör jag.
Äckligaste insekten: Hatar alla
Största svaghet: För dålig självföroende
Det här är jag bra på: Inget, - ni ser dålig självförtroende ?
Bästa bok? A walk to remember :) helt klart
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Skapa fred på jord- universum ? :)
Vad vill du jobba som?  Vet ej, men resa runt jorden är ett måste ! 
Chips, morötter eller godis? Godis
Skriver du dagbok? Nope.
Har du nån flickvän/pojkvän? Neeaj tyvärr
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Det gör fan ont...så neaaj ! 
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster, ska man inte det ? ;)
Vad hänger på väggarna i ditt rum?  Allt möjligt ^^
Hur är din drömtjej/kille? Vill bli fotbollsfru så, alla killar som spelar fotboll ;)
Hur många syskon har du? två
Vad är du mest rädd för? Mörkret
Är du rädd för blod?  njea - inte så värst
Saltar du på maten? Oja
Gillar du och sjunga?  Det kul, men hur det låter jag det behöver vi inte ta upp :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll, inget annat val ...
Anser du att du är stark? Immunförsvar jao
Brukar du sola? Älskart- men solarium händer bara ibland
Vad gör du om du får hicka?  Håller andan tills det slutar, dricker vatten ...
Har du komplex ? Nope
Röker du?  Ofta jag gör.
Snusar du?  Jag tänker på mina tänder OMG!
Använder du knark?  Ja det klar, 
Kaffe, te eller inget?  Te när det  är mysmys, kaffe går att dricka ,
Har du en besatthet?  eahm.. låt mig tänk på det :)
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Mörkbrunt, tror ja ?
Längd: 154 i guess...
Favoritklädesplagg: Shorts
Har alltid med mig i väskan: Mobil, plånbok, parfym och lipsyl
Dricker jag läsk dricker jag: Fanta
Tatueringar, piercings: Två i örona
På datorns skrivbord har jag en bild av:  Anfi ( grand cararia )
Imorgon kommer jag:  Plugga svenska :S
I sommar kommer jag klä mig i:   massviiis med shorts
Jag är född:  29 aug 1991
Min all time favorit parfym är:  Chanel Coco ( mademoiselle )
Nu ska jag: gå på toa ;)
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Britney Spears, synd om henne!
Senaste blogg jag upptäckt: Brukar inte läsa andras blogg, händer ibland kanske-
Musik just nu: Chris Brown - Excuse me mama  -fett skönt
Va sa du senast:  och det ska jag komma ihåg..
Sommarplaner: Liseberg lätt
Favoritväder: Värmen, solen  - LÄTT
Vad är viktigast för dig:  Min familj <3
Snarkar du:  haha, det vet jag inte - det inte att jag hör mig själv heller
Pizza eller hamburgare:  SALLAD :D - kycklingssallad med ass god dressing *mums*
Stökigt eller välstädat: välstädat faktist :)
Gungar du på stolen: När jag är trött
Skulle du kunna hoppa Bungyjump:  Sure, men det kan ta ett tag innan jag hoppar ;)


Nu vet ni lite om mig iaf ;)

ADEUS !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback