ja,ja,ja, jag väät inte'

Haha, har haft två underbara veckor med nära och kära :)
18/7 fyllde alex och alla var på plats härligt^
21/7 var det en annan kind of party...
Dom andra dagarna lekte vi med ungarna, -
basket..basket..basket ^^ kulsikul !
Måndagen sov jag hos min kusin med carro och mimmi..
Tisdagen åkte vi till sthlm och skulle shoppa lite saker,-
Onsdagen åkte vi hem från sthlm och spenderade dagen
med nära och kära... Alvin och elias var på besök :)
Sedan sov jag hos min kusin igen...
Torsdag åkte vi tidigt till Alex och emelie och luncha..
Sedan lagade Carro middag.. mums *
yes.. det var två veckor.. shit va tiden rinner asså ! :S

jag kan säga att jag är nog en av dom sämsta på blogga...
fattar inte hur folk får allt fantasi och sånt stuff ifrån..
ur min hjärna kommer bara det jag tänker på och så skriver jag
det bara.. haha inte blir meningarna långa inte!  men aja, det duger..
snabbt och kort fattat är alltid bra när någon har brottom right ?
me liike.. hehe anh kommer hem snart , wiiee.. och frida jag saknar dej ! <3

juste alla 9Y.are ... FEST torsdag v.32 !  hör gärna av er till mig via msn så
berättar jag mer för dom som icke vet något om.. ;D    laater-

Kommentarer
Postat av: frida

du är obeskrivligt underbar och jag saknar dig <3

2007-07-27 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback