När vänskapen tar slut blir världen svart.


Jösses., ja orkar inte skriva men drar lite om veckan som hänt:

Jahap, jag fia och hennes lillasyrra har spelat monopol och som sakt så leder jag ;)
vi har inte avslutat speler ännu men, snart ska vi göra det..
vi skulle ha gjort det igår men neej då drog frida med mig till sthlm.
Vete fan varför ja hängde med, vi skulle först bara gå på Jc.rean men det fanns inte ett piss så..
Så, mm vi gick till tågstationen och köpte biljetter och drog till sthlm.
Detta var inte precis planerat eller något så mamma blev lite förvånad när ja ringde hem ;P

jahap, jag hittade två tröjor och halsduk + plånbok slössade mer än vad ja skulle ha gjort !
inte bra ass. och på fredag ska jag åka till Grand Canaria med frida oxå så då har
man faktist kris med pengar, men aja köpt är köpt right ?

Idag, så ska frida sova här :) , vi ska te anna och jaff ..
och så får man hoppas att det blir kul dårå !
Annars, så inget speciellt faktist plugga in de sista
dagarna av lovet och börja på nytt !
3 dagar efter lovet, så drar vi dårå och har det skönt i 1 vecka !

Sedan måste ja dra lite vad som händer 10 januari. ANH fyller då <3
Feb. då ska ja på bröllop/ hennes syrras. sen ska jag spendera sportlovet i linköping ! :)


HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback