Rush Hour 3 ,-

 
Jag och anh hade inget annat att göra
så vi bestämde oss att kolla på rush hour 3 ..
dock inte i kholm utan i norrköping .. haha
fan va bra den var, - vill man skratta i 1h38min så
rekommenderar jag rush hour 3.. den är så himmla rolig !
bästa komedin !

annars i norrköping så köpte jag en stickad A-formad
kortärmad tröja från ginatricot, den var rätt frän :)
kan passa på att ha i skolan med ett par shorts elr jeans :D

juste nu så snackar anh i tele och jag har precis skrivit med
steff.s kompis :P haha , han hjälpte mig lite med torrents oså ^
annars så gör jag inte så mkt, ska nog lägga oss snart. elr vi får väl se

imorn så ska vi dega hemma tror vi , det verkar inte vara fint väder iaf !
så hemma och umgås med ännie .. yesbox that's it !

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback