hoppas det håller,-


image139

jotack vi har saknat dej herr sol !
och äntligen, hoppas det håller åtminstonde tills
jag fyller år ;D  två veckor kvar !  gosh sweet sixteen^
annars idag ska boyfriend sova här ;)  längtat efter det
som fan..  juste,  folk som tror att jag har skaffat pojkvän neaj inte
direkt va ,  boyfriend är asså anh. alla har sina egna smeknamn right ? 
 
hmm tänkt på att sola lite, men orkar inte bli svettig och neeh
jag orkar bara inte ! :)   en vecka kvar .. elr 6 DAGAR kvar !
vi börjar nu på måndagen säkert någon där ute som längtar
säger bara grattis det är snart !   :S   goosh hoppas jag får en
bra klass.. iof vi byter ju klass efter ett år, men ändå ett år är mkt !
det är ju liksom första året oxå ..  men aja jag överlever ... 365 dagar
det går rätt typ inte så fort...  hu ? :S

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback