Vilken spontan kväll



Horoskop Jungfru, 18 september 2009
Bli inte överraskad, om dagens planer vid någon tidspunkt får sättas åt sidan till fördel för en plötsligt uppkommen händelse.

"Planerad"-
Att jag skulle vara hemma, titta på idol och ta det lungt, men sen sms.a Julia och fråga om jag ville hitta på ngt.. Då var det tänkt att jag, jullan och fia skulle titta på Idol, käka godis och ha det allmänt trevligt....


Istället skedde-
Jag och julia åker till Norrköping för att äta middag där, tog en fika efter och hade det trevligt, vilken spontan kväll det har varit och så sjukt mysigt. Man borde göra det här oftare, så himmla kul bara! Oplanerade kvällar kan vara det bästa med andra ord...



/Ann


source


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback