STOCKHOLM




kvabben VT-09

Imorn åker vi ekonomer till sthlm och har en härlig dag däruppe, mysigt i storstaden när vädret är så pass fint.. eller hoppas vi. Hursom så hoppas jag att min jakt efter skor kommer att gå bra.

vad ska vi göra i sthlm?
- IKEA runda
- Teater backstage
- Teater, Muntra fruarna i Windsor av William Shakespear

däremellan har vi även tid till att shoppa och äta en god middag :) och eftersom teaten börjar kvart över sju och pågår i 3h och 15 min pause kommer vi inte hem förän runt midnatt. Aja en buss full av ekonomer, kan det bli mer skoj?


det känns inte allt för längesen då vi blev små arga för att vi inte fick åka på Älvsjömässan pga av denna resa, som sagt tiden går snabbt.. för snabbt, liksom snart är skolan över......det spelar ingen roll hur mycket jag längtar tills att få åka bort till USA, gud vad jag kommer sakna den här...duty att gå till skolan, allt finns där framför sig oavsett vad. så ja...lev för stunden säger jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback