Övningskör



hihi idag träffade jag på lambi, du är duktig gumman :) det var skoj att äntligen få köra ut lite, övertalade mamma och det gick bra.

jag ville lära mig att parkera, gick väl så där från början...men sen så, eftersom jag är så kort så måste jag kunna se allt med känslan...försöka mäta utifrån andra bilar (som mamma säger) osv...juste, lärde mig även att stå i uppförsbacke. Missförstod mamma några gånger så jag stod aldrig stilla med bilen utan jag höll kvar kopplingen och bromsen, och sakta släppte kopplingen och sedan bromsen, sen lite försiktigt trampade jag på gasen, gick rätt bra iaf. Men efter ett en stund lärde mamma mig att stå helt stilla utan ha bromsen nertryckt.

jag känner mig trygg hos mamma, hon är en super bra handledare trots mycket tjaffs och tjuriga ansikten :)

nu ska jag minsan äta mat,

/Ann



source

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

SV: Jag följer båda! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback