Okej, vi tar det en gång till...

Jag ställde upp på en MTV Michael Jacksson "this is it" tävling.. för inte så länge sen, dock bara spontant och inga förväntningar alls.


IGÅR- fick jag ett mail från en tjej från MTV, där det stod att jag skulle bekräfta lite saker och skriva mitt personnr, om mitt pass är giltligt osv.......

seriöst så visste jag inte om jag vann eller inte, men ändå var jag så jäkla glad... hoppades som fan, kunde inte sova på hela natten och somnade vid 5!

IDAG- ringde jag, skicka mail, ringde huvudkontoret i sthlm (MTV)... INGEN ger mig ett konkret svar. Men klockan 17.00 (kanske inte prick) men ja... så får jag ett mail från tjejen från MTV... HON SKRIVER ATT JAG VUNNIT FÖRSTA PRIS- OCH SKREV GRATTIS.

HÄR ÄR PRISET, om ni orkar läsa

III. PRIZE.
a. Som belåtenhet för att vinna tävlingen och villkorat av villkoren häri, kommer Promoter tilldela Contestant en resa för honom själv och upp till tre (3) personer i åldern arton (18) eller över ( "Gäster") till Berlin, Tyskland mellan 4 och 8 november 2009 inclusive (som "priset"). Priset består av:
(1) Tur och retur i ekonomiklass flyg till Berlin för Contestant och gäster från de största storstadsområde med en flygplats som ligger närmast den Contestant hemadress som anges i posten;
(2) Fyra (4) nätters boende för Contestant och rum i två (2) hotellrum, två personer i varje hotellrum, på det femstjärniga Adlon Hotel ligger i Berlin (de "boende") på en bed and breakfast grund;
(3) Överföring av Contestant och rum mellan flygplatsen i Berlin och de boende genom en särskild flygbuss vid ankomst och avgång,
(4) Hänförande Contestant och gäster till MTV European Music Awards 5 november, 2009.
(5) Hänförande Contestant och gäster till privat screening av "Michael Jackson's This Is It" film.
(6) Guidad Trabant bil tur i Berlin för Contestant och gäster.
(7) Middag på "Unsicht Bar" för Contestant och gäster.
(8) Ingång till klubben "Sage" för Contestant och gäster.
(9) Tvåhundra Sjuttio Euro (€ 270) fickpengar för Contestant.




händer detta folk i katrineholm ens? helt sjukt att jag är vinnaren...jag menar MTV-tävling hur många deltagare är inte med och tävlar? - HURSOM, JAG VANN, JAG VANN----- jag åker den 4-8 november! DVS EFTER LOVET.

Kommentarer
Postat av: Jenny Isabelle

STORT GRATTIS ANN! vad roligt!

Postat av: linnea

jag är så glad för dig raring <3

2009-10-23 @ 19:19:48
URL: http://lfritzell.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Grattis :)

2009-10-23 @ 20:49:25
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback