Mössprovning

Idag var ekonomerna sist ut med att prova mössorna- för mig blev det:

Stl- 53 (minsta är nog 52 haha)
Kvalite- Diamant, jag gillar den glansiga skärmen bättre...more classic :P
Modell- Uppsala
Utseende- Strimma upptill-guld
Mössöverdrag- Vitt
Kokarder- Meallkokard Guld
Programfärg- Royalblå

Extra tillägg
Champagneglas
Tuta
Studentpenna


guuud vad jag längtar tills mössan kommer!


så här kommer min mössa att typ se ut- fast byt ut Alexander mot Ann Nguyen, Ekonomi och istället för MKK3- 2010 :) och inbroderat Duveholm över 2010....


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag tar studenten på tisdag nästa vecka och behöver ett mössöverdrag. Jag glömde nämligen beställa ett :/ jag kan eventuellt tänka mig köpa ett, om du bor i Sthlm dvs :)

2011-06-11 @ 02:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback