LOVLOVLOV

Äntligen looov, och kan inget mer än att säga- GUUD vad skönt!


Helt seg, trött och en veckas vila behövs verkligen. Måste även tillägga att våran studentkryssning blev helt cp, han hampus missuppfattade MS och trodde att hon ville ha 1 biljett för 4 personer. Då undrar jag, hur faan tänkte han??


Men aja, samtidigt förstår jag lite... fatta att ha hela katrineholms studenter på sig och hålla koll på allt. Ush vilket jobb!


Hursom det är inte mitt problem, utan mitt problem är att jag inte alls är taggad inför Högskoleprovet imorgon!!



/Ann

(om detta är sant, så är jag den sååå sjukt lyckligaste tjejen ever)

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Mjo, och så får man ta med sig tre personer också!

Jag tror det var bara en person.

Men du, när fick du mailet?

Svarade du direkt?

Hoppas du gjorde det så priset inte gick till någon annan :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback