hejchristina!

Ni måste besöka denna blogg, en nära vän till mig som befinner sig i Paris just nu och varit där i ca 3 månader...hon skall vara där ytterligare 3 månader om inte längre, studerar franska och festar varje dag. Liksom njuter av den franska kulturen, ung och bara ha kul i vardagen! Det är vad jag kallar leva livet.

hejchristina.blogspot.com

smak prov.

hej. från paris,
jag träffade en man. han skrev dikter och sniffade lim. han lever sitt liv i oregelbundna rytmer. han satt ensam och jag la ett lager drömmar över alla känslokalla ansikten. alla röster dränks i ljudet från högtalarna, unga röster, svordomar på främmande språk och klingande glas. det luktar gammal öl och gammalt maginnehåll. men jag hör inget, känner inget, ser inget. han kom och målade alla väggar svarta


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad härligt att vara i Frankrike! Du måste lägga upp många bilder!



Ett tips: gå med
www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-16 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback