friday

Jag och mamma var och köpte lite små saker till ikväll, vi ska ha en skräckfilmskväll haha, jag, mamma & pappa... hur det kommer sluta får vi se. Hursom köpte jag lite ost och kex, skall iaf bli mysigt!

och jag måste få berätta en sjuuuukt rolig sak! - MIN mamma fick motorstopp mitt i trafiken (gröntljus) HAHA. Ni vet vägen mot lövåsen (ska säga förbi korsningen till sjukhuset (höger) och lite längrefram är det trafikljus...där man kan svänga vänster och då kommer man in till parkeringen mittemot kvarnen. Mamma blev lite osäker och började nästan undra om man fick verkligen svänga in för att det var både grönt åt båda hållen...sen fick hon lite panik eftersom det var massa bilar bakom och FÅR MOTORSTOPP! HAHAHA, fy vad jag garvade sönder mig i bilen. (vet inte om ni vet vart jag menar men fantasera lite)

min mamma som tjatade på mig får själv motorstopp! dagens humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback