DUTY

Hahaha, jag och emma kom precis hem från The Final Destination 3D- och filmen i sig var ju inte värt att se och med det menar jag- titta inte på filmen utan 3D, handlingen sög och ja allt det där... men effekterna själva 3D.n gjorde filmen så sjuuukt roligt att se. Jag vet inte hur många gånger jag och Emma ducka och blundade, värt att se! Skit skoj! Mer skräck 3D- Vi vill se My Bloody Valentine, har hört att den är såå mycket bättre som både film och 3D :) någon som vill hänka?


- Såg även detta på aftonbladet,

Läkaren Andrew Rochford testar förlossningsvärkar i australiensiska hälsoprogrammet ”What's Good For You”. Han är relativt självsäker när experimentet börjar. Men efter drygt tre timmar är det inte en särskilt kaxig läkare som vädjar om att förlossningsvärkarna ska avslutas.


– Ni kvinnor vinner, säger han.


Jag gillar hans sista kommentar i videon, klart vi vinner.....alla killar borde få testa detta! jag menar 3h!(?) Kvinnor får stå ut i minst 9h........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback