Down the beach, 10 juli 2009

Om jag minns rätt så tog det ca en vecka innan vi tjejer tog oss i kragen och åkte (det gick en buss, öppen no windows buss för 25cent varje 10.e min från hela St street upp till Sola St) ner till the West Beach, det fanns så mycket att göra.. All shopping tog upp all uppmärksamhet och Santa Barbara i hel het! Sedan har vi vädret att skylla på, det var lite små kyligt första veckan och vad passar då mer perfekt än bara shopping?

här är några bilder från första dagen down at the beach :)


det var monligt och ja, inte vackraste vädret man kan hitta i Caly.


Lara- från Schweiz och min kära familjemedlem! Saknar henne enormt mycket med andra ord.


Fr. v. Superman (han är skit lik superman), Christina(?) svensk faktist... Sen käraste Lara från tyskland.




ja, ni ser själva.. inte så mycket folk nere vid stranden för att det var "för" kallt.. haha enligt dem...




vill ni veta en sak? - Jag spelade aldrig beach vollyboll som jag själv lovade mig själv att göra varje dag.... varför? Hade inte tid... 4 veckor, och jag hade inte tid att spela... haha åh jag längtar att få vara i USA i ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback