BARBEQUE- July 2-3th

Då var det torsdag och det bjöds på barbeque i skolan, sjuukt goda korvar jämfört med vad vi får i typ skolan :P Vi fick då korv, sallad, pommes och chips till lunch haha ;) det var jätte mysigt, alla staff var hur gulliga som helst och stämningen bland alla elever på skolan var sjukt bra!

Efter det bjöds det även på glass, tre olika sorters mjukglass...


Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket mer, men SF resan börjar närma sig och då kan jag berätta lite mer detaljerat :) - det var även denna torsdag som mina rumskompisar kom fram till mig och sa att de hade köpt biljetter till självaste San Fransisco resan (resorna är jätte populära och biljetterna tar slut sjukt fort). Jaha tänte jag och ville också åka då, inte ville jag vara ensam hemma hela helgen liksom, så jag gick till aktivitets disken och frågade efter SF-biljetter. -Tyvärr de är slut, säger han.... jaha okej, hmm- men sen sa han även att två av biljetterna inte var betalda än så det jag kunde göra var att komma tillbaka imorgon senast klockan två och se om de är betalda, annars kan jag få köpa en av dem.

Dagen efter direkt efter lektionen gick jag till disken igen och frågade efter biljetterna, nepp grabbarna hade inte betalat än....jag får återkomma vid två, då det är limit tid. Inte mer om det utan jag gick till min gramma klass och efter ett tag ser jag att det springer en staff utanför och får syn på mig. Han knackar och kommer in i klassrummet, och med ett glatt leende frågar han mig om jag fortfarande ville åka till San Fransisco... JAAAAAA skriker jag över hela klassrummet. Fan så glad jag blev, och yeesss...mer tur kunde man inte ha :) :) Så detta betydde att lilla jag, Ann ska åka till San Fransisco för första gången i hela mitt liv. Jahvé så excited.



Linnea och Lisa


Lila (linnéas roomate)- första gången jag träffade henne frågade jag Linnéa vad hon hette för hon själv pratade inte typ.. haha blyg antar jag, hursom så sa Linnéa Lila... jag ba va?? Färgen? Linnéa garva sönder sig..




det var även live-band :P (man kan inte se dem, men de är på andra våningen)


Nu kan ni se bandet, jätte söta gubbar haha :P + han i blå tröja- jätte rolig staff (dock inte han jag snackade med angående SF..han var ännu roligare)




Linnéa under lektionen......


Lara och ngn tjej i klassen jag inte kommer ihåg namnet på :P


Då var det dags att ta bussen hem och börja packa inför helgen i SF :)


Har aldrig mött så sjukt trevliga busschaufför i mitt liv förr som i Santa Barbara! De tackar till och med för att jag åkte med dem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback