10 juli, Dinner at the beach

Efter solandet i Santa Barbara, tog jag och Lara bussen hem för att hjälpa Jim lite med middagen som skulle ätas nere vid stranden. Hélèna skulle till Las Vegas och kvar återståd självaste jag och Lara.. Vi ville spendera våran tid med familjen istället.

Så planerna för helgen var att- fredag: äta nere vid standen, lördag: surfa och gå på tivoli, söndag: neverland och fira Laras födelsedag.

Eftermiddagen nere vid stranden kunde inte vara roligare, så sjukt mysigt och så himmla kul! Har massa kort att visa samt en videoklipp jag fixat ihop. Det var nämligen så att våran värdpappa blev helt fashinerad över min kamera och ville leka fotograf under hela kvällen. Vi fick springa runt på standen, hoppa från stenar och göra massa skoj. Till det använde vi en av kameras funktioner, snabba rörelser om ni förstår vad jag menar?

Hursom så var det jätte trevligt iaf, och senare på kvällen när vi var hemma tittade vi på tv och pratade lite. Fikade och hade det allmänt trevligt. En super dag helt enkelt!

 
Christa ordnar maten...


Lilla bruden där var vääldigt söt, Christas väns dotter...














är hon inte rar? :P






















liten våg




det får räcka för idag/natt... 

 

god natt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback