Vad hände?

Idag när jag cyklade till träningen var det världens längsta bilkö.. (katrineholms längsta) och så hörde jag ambulans bilen också.. Men förstod inte vart det kom från, när jag börjde närma mig friskhuset ser jag att ambulansen står parkerad där och att ngn ligger ner. Så det var alltså någon som blev påkörd, vem vet jag inte.. men när MS kom så berättade hon att kvinnan passerade henne och gick över gatan (ej övergångsstället som var 5m bort) utan korsade vägen bara. På så sätt blev hon påkörd, vet inte hur hon mår utan jag cyklade förbi, så hedrans mycket människor som stod och titta på, till vilken nytta undrar man?

hoppas kvinnan mår bra iaf och att det inte blev allt för allvarliga skador, ush sånt här är hemskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback