Ghost, for real?

Läste kenzas blogg, och var tvungen att hitta inlägget då hon såg lilla pojken.
Seriöst tycker sånt här är så sjukt läskigt, skulle själv dö och väcka min vän brevid mig... skulle aldrig klara av att sova där en natt till... aldrig.

Inatt hande det något riktigt läskigt.. Ni kanske inte kommer tro mig, och det fårstar jag mycket väl. Men såhär var det iallafall... Mirre hade somnat och jag höll precis på att somna när jag hörde någonting. Då öppnar jag ögonen och ser att Mirre ligger på golvet (bredvid min sida av sängen). Men det var inte Mirre, för Mirre låg bredvid mig och sov. Vad det nu än var sa flyttade denna sak hastigt sig till luckan under klädskåpet och satt där och flinade. Jag ryser nu. Ni förstar inte hur läskigt det där var. Jag tror inte att jag hallucinerade, liksom varför skulle jag göra det? Jag var inte heller onykter, hade bara druckit 2 drinkar många timmar tidigare....och inte heller var jag övertrött. Men jag var vaken, och jag såg något som jag inte riktigt vet var det var. Jag blev skiträdd, tårarna var påväg.. Funderade på att väcka Mirre men jag valde att inte göra det. Istället drog jag täcket över huvudet och låg och skakade. Väntade bara på att denna "sak" skulle röra vid mig.. Efter någon timme lyckades jag somna. Jag vet att det låter helt sjukt och ni tror säkert att jag är dum i huvudet, men jag vet att jag såg något som inte var "naturligt". Och jag är nu helt säker på att det faktiskt finns något övernaturligt på var jord. Jag vet inte vad jag ska gära, kommer ligga och vara skiträdd ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback