ett sista inlägg

måste bara säga att jag är otroligt rädd just nu, efter att ha läst kenzas händelse... ja jag vet, jag blir jätte lätt skrämd för saker och ting när det handlar om onaturliga grejer...

fick mig att tänka på då jag och adam var vänner (en jätte gammal vän) och ja.. jag var seriöst tvungen att ringa upp honom och han fick prata med mig när jag borstade tänderna för att jag inte vågade gå in till toaletten själv.

så feg och lätt påverkad av saker är jag.


fia sa även att hon ville gå på den nya läskiga skräckfilmen, vad hette den paran...something, ja hur det kommer att sluta vet jag inte.. men om jag överlever ja det får vi se.


mammas kommentar: du får inte gå kolla på den, seriöst ann du kommer svimma!

 

nej mamma, jag kommer inte svimma... jag kommer bara inte kunna sova på någon månad, men jag överlever det är ju saken? hoppas jag. ååh varför skall jag alltid vara så nyfiken på att få känna den här rädsla-känslan för?


Kommentarer
Postat av: julis

haha lilla sötnöt :)

2009-11-13 @ 12:20:10
Postat av: Emelie

Ann, jag såg paranormal activity i lördags och kan fortfarande inte sova haha. Den e asläskig! fiaa och du kommer dööööö

2009-11-13 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback