Berlin dag-två

Vi steg upp vid nio och tog oss ner till matsalen där frukosten serverades, dem tog emot oss med öppna armar och vi blev serverade av en super bra servitör! Han hällde upp nypressat apelsinjuice och ja, julia älskade, vi älskade det. Så sjukt gott! Och det var bara juicen haha, hur som sa han att man kunde beställa utifrån menyn och sedan på egen hand gå och hämta vad man ville vid buffén. Buffén bestod av ALLT, frukter, yogurt, lax, bröd, skinka, ost, asså allt... tror jag bara åt frukt och yogurt varje dag.. Vi beställde även äggröra med bacon och toast, så perfekt gott. Frukosten var höjdpunkten då, gud så gott!

Aja nog om det, efter frukosten drog vi tillbaka till hotellrummet gjorde oss iordning och tog taxi till Cinemaxx (det var så mycket folk och inga taxi bilar kom till framsidan av hotellet så vi tog baksidan, där det även inte fanns några taxibilar.... vi frågade vakten om han kunde beställa åt oss och ja, självklart gjorde han det. (satan så snygg han var!!!) När taxin kom ropade han på oss, eller gav oss ett tecken och öppnade dörren åt oss och stängde även den, haha vilken service :)

Väl framme vid Cinemaxx fick vi hjälp till våran privata biosalong och där såg vi även Michael Jackssons This is it, seriöst så rös jag under hela filmen, fia grät 3 gånger och ja alla var så helt fashinerad över det han hade gjort, Michael Jacksson är fan kung! Inga ord.

Efter bion så åkte vi hem, gick lite på stan och sen hem och gjorde oss iordning för EMA galan... det tog sin tid och alla blev stressade (jag blev stressad) så vi (jag hann inte) hann inte gå till någon resturang för att äta middag utan beställde roomservice istället. En sallad för 200kr, värt. :P

Klockan slog 19.15 då våran driver skulle hämta oss och guuud så rar han var! Han hjälpte oss med allt, från att skjutsa oss till galan till att göra allt för att vi skulle komma till plats. Bästa chaufören på hela resan!

EMA, var ja.. ni som såg det på tv så sjukt bra, att få se det live är väl inget man gör varje dag. Med tanken på att dem inte ens sålde privata biljetter heller. Det var något extra, och så sjukt underbart! Vi var alla så nöjda och ja tillfredställda helt enkelt. EMA gjorde hela kvällen ! Beyonce var bäst.

Efter EMA så åkte vi hem, gick ner till lobbyn och frågade om dem visste vilka klubbar vi kunde gå till och festa... och eftersom det var en torsdag så var det inte så mycket att välja mellan.. eller jo det var det säkert men vi ville inte åka så långt så han hänvisade oss till Felix. En klubb fem meter från hotellet, och om vi visade nyklarna så skulle vi få gratis entré. Mycket bra tyckte vi och drog dit. Det var drag och super hela kvällen.... och sent och trötta drog vi hem och däckade direkt.

har jag missat ngt?

jag tror jag har blandat ihop, att gå på stan efter bion... vi gick på stan efter frukosten.. så var det hehe.