Berlin, 09

Det kommer ta en evighet att berätta hur vi har haft det, men med bara ett ord så kan jag skriva paradiset!


Inte nog med bara att hotellet var som ett paradis utan att staden Berlin, var så sjukt fint och gud jag älskar verkligen Berlin! Om jag får rekommendera, så måste alla åka dit någon gång i livet. Ni fattar inte....

Ja vad ska jag skriva? - Är så trött just nu, vi kom hem för inte så längesen och jag vill bara berätta allt... men jag vet inte vart jag ska börja.



Kan skriva lite senare ikväll, eller imorgon när jag har lugnat ner mig lite. Kan fortfarande inte fatta att vi har fått upplevt allt det här, och att det faktist är över. När får man bo på Adlon hotell i livet? U2, bodde där liksom, det säger rätt mycket.  (fia och julia gick förbi The Edge i korridoren, jag och johanna satt och åt mat...kul att vi missa det för maten)

 

Berlins låt:

 
Pitbull - Hotel Room Service

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback