Zante by night

Bara för att jag åker imorn så lägger jag upp extra mycket bilder vóila....


-hotell Karras










- haha, lite lik Kello right?


- Rob n' Hammond 


- ingen resa utan pussar! :D


- för fest på balkong...........(bilderna ligger inte iordning)


- sweet girls, lambi n' emmis!


- Självklart snyggaste bruden med snyggaste bartendern! :D


- Folk väntade på sina drinkar, men nope... min plånbok väckte mer intresse..




- big smile


- JAG ÄLSKAR ER ALLA FLICKOR!  KOMMER SAKNA ER OTROLIGT MYCKET!!!!!!!!!!!!!!


- ojoj, jullan vet hur man gör....


- snygg kropp......


- tur att jag inte gjorde en brittan eller hilton.


- notera skylten bakom ;)






- så jäääkla rar bartender! :D RAYMOND !


- självklart måste själva rainman träda fram :D


- denna bilden var från sista kvällen ute och då måste man krama alla goa bartender!


- den sötaste servitrisen på hela ön


- Goaste drinken- Straberries and cream






-Perfect sex var goast!








- så här ska det se ut varje kväll från 01-05......


- Hammond, Matthew Hammond! så sjukt snygg!


- James vet hur man poesar......




Kommentarer
Postat av: Maria

Fan vad jag är avis!



James och Matthew är för underbara, saknar allt som hör Zante till. Solen, stranden, nattlivet, barnissarna. Saknar speciellt Flanders och Hammond. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback