Sophie Kinsella



-mina hemligheter. Det känns så skönt att man äntligen har tid med att faktist läsa en bok fullt ut, och just nu läser jag boken av Kinsella, mina hemligheter. Har bara hunnit läsa runt 100 sidor och den är så rolig och jäkla bra. Skall inte läsa för mycket för jag ska ta med boken till Zakynthos, vad är bättre än att ligga på standen med en super bok?

kan ni fatta brudar, vi åker om en vecka.. på tisdag! helt sjukt och skolavslutning är nu på fredag, studenten på lördag. gaah, tiden går så fort.

mina två brudar åker snart till spanien i tre veckor! missar dem precis. men men, vi lär ju umgås rätt hyfsat efter våra vyer, dvs på jobbet bland sjuka människor och snygga unga läkaren. great!


/Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback