sagt det en gång, säger det igen

 

läste linnéas blogg att dem skulle dra om 9 dagar? stämmer det? hmm vi har 8 dagar kvar innan vi drar och vi drar på tisdag, drar inte ni på torsdag? :P

ja, om 8 jäkla dagar åker vi fyra brudar till en ö där det just nu är 30 grader varmt med SOL... har inget mer att säga förutom att jag verkligen behöver semester.. vill bara få mina betyg jag har kämpat för, att jag med ett leénde lämnar skolan och tar sommarlov och faktist är nöjd över min presentation i år.  jag hoppas på det bästa!


/Ann- neeed vacation. indeeed.

Kommentarer
Postat av: linnea love ann

jag räknar inte med idag. :) men nu får du tänka, du åker den 28 till USA och du har själv skrivit att det är 19 dagar kvar tills dess. vi åker den 18 så alltså måste det vara 10 dagar innan dig. alltså är det 9 dagar kvar ;D

Postat av: JULLAAN

åhhhh vad hääärligt!!! jag längtaaaar

2009-06-08 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback