part 2

Nåja, lite mer om min USA resa.....

Jag slutade med Alcatraz, mycket intresant... självklart besökte vi även Golden Gate Bridge, nå vad säger man liksom? Där står man, ser allt med sina egna ögon, underbart :)

Vi firade 4th of july i SF, mycket folk...vi togs till fel plats då vi aldrig fick se fyverkeriet (det skede på andra sidan stan) men men, vi hade det mycket trevligt iaf. Dock var det super kallt så vi drog hem rätt tidigt.

Nog om SF, mer om Sta Barbara..... jag verkligen saknar det, vädret, beachen, shoppingen, sushi med Lisa... allt! Även min lärare
Owen Plant. Besök gärna hans hemsida vet ja, (klicka på hans namn). Han är den bästa läraren jag någonsin haft, han gjorde lektionerna så sjukt roliga... nästan att man inte ens tänkte på att man gick i skolan och ändå lärde sig extremt mycket. Saknar hans lärande, kommer inte att gå att jämföra med våra engelska lektioner här i Sverige.

Men men, min lärare var artist och min värd pappa skådespelare :) haha verkligen saknar alla.

Nej hursom så njöt jag verkligen av att vara där, surfa, se delfiner från 5-10m håll i vattnet....alla surf grabbar på rincon beach...malibu, neverland... finns så mycket jag vill skriva om och säga men finner inte tillräcklig ord just nu.


skall gå och göra iordning lite mat till imorgon och sen sova.


jag saknar sta barbara!


/Ann

Här lite bilder:




Älskar denna brud !




söta alexander kissar, haha






Alexander ville till joe, det var därför han var lite små tjurig ;P


saknar henne!




Malibu....stora vågor, inget att leka med... (tappade min bikini-topp och Lara sin bikini trosa haha)


Lite hopp från ställe till ställe men detta är Sta Barbara West Beach..




cinema time, ICE AGE 3D :)


liten läsk




State Street...



nog för idag..... laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback