King of pop

Jag kanske far mojligheten att se Micheal Jacksson en sista gang, de kommer namligen att visa upp honom har i Neverland.. Jatte nara dar jag bor, sa mina vard foraldrar skulle jatte garna stalla upp och visa oss... det vorre sa coolt! Dock kanske det blir lite jobbigt med all trafik eftersom det ar Micheal vi talar om.


vi far se, det vore hursom helst so awesome!


annars har det faktist varit mycket i skolan.... mycket laxor och ord.. liksom redan forsta dagen, typ 50 glosor! men men jag overlever ju! har aven bytt klass, det var for latt! sa forhoppningsvis sa blir det lite svarare!  :)

SHOPPING har ar sa sjuuukt bra!!!!!!!!!!!!!!! jag typ avgudar forever 21, sa stort och massa klader till ett rimmligt pris! hittills har jag typ slossat 2k haha, men men mer kommer...

nu ska jag iaf kila, men aterkommer om mer handelser och om jag sag micheal eller inte. !! ha det nice

/Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback