Golden gate bridge, Alcatraz, China town

Okej...sa coolt, och allt ar typ super size!

Vet knappt vad jag ska skriva, juste det blir inge micheal jacksson.... man behovde visst biljetter, som ni kanske last om eller ngt ? aja... far folja det live pa tv ist!


nasta helg ska jag antagligen till L.A och det kommer bli grymt! langtar verkligen.


nog om det, Alcatraz sa coolt... lite laskigt men coolt.... eftersom det inte langre ar ett fangelse sa var det ratt nice, blommor utan for och sa, ja. Sen offcourse Golden gate bridge, sa haftigt!

nej jag orkar inte skriva mer.................laater!


// Ann

Kommentarer
Postat av: s

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=178156

Bli medlem och få presentkort helt gratis!!

2009-07-08 @ 15:45:19
Postat av: Fia

Hur är det sis :D pluggar du stenhårt? jag hoppas att du har det fint . pussar

2009-07-09 @ 15:20:20
Postat av: lambi

har du surfat än?! jag är avundsjuk... det spöregnar verkligen här hela dagarna, antar att du har det liiite bättre. miss you!

2009-07-09 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback