the walk home

Igår natt, när det var dags att ta sig hem ... så bestämde jag mig att gå istället för att vänta på jennys pappa, vi stod vid expert och jag bor vi Gamla Kyrkogården så det var inte så långt. Det gick bara bra, jag kom hem men en sak var rätt roligt och läskigt samtidigt. En man började följa mig och hann i kapp mig. Sedan började  han prata på engelska och sa massa tills han började fråga om jag ville vara med honom i typ 4 min.. fan va rädd jag blev.

som tur stod jag precis vid portdörren och öppnade den och stängde igen efter mig.. det var låst så han stod där ute och bankade, som sagt jag ska nog inte gå hem själv.... trots att det var en kort sträcka :S tänk om jag inte befann mig vid portdörren? och tänk om dem var fler?

ja...tänk om.......

bra start på det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback