the greatest game ever played






Precis kommit hem från jobbet, och det gick som en dans. Är lite trött dock, men ska snart äta och samla krafter för lite pluggandet. vad hände egentligen igår?  Jo vi skulle först kolla på bio- the unborn, är inte så för skräckisar fast vi hade inget annat att göra tills fem över sju då kalle säger att vi skulle till honom. När går bussen då? - jo 19.20, jag och linnéa sprang som idioter, (gick en bit också) till bussen, och missa jäveln! så dem kom och hämta oss istället.

Vi spelade gh world tour och fan va dålig jag har blivit, ingen taktkänsla hade jag heller, och det hjälpte inte att matias räknade åt mig. och kalle satt med pedalen.. kände mig som en handikappad. tack ! - nää men jag var faktist grym. Eahm ja, sen åkte vi till kalle och kollade på The greatest game ever played, den va super!  bra gjort !

hoppas det blir the curious story about benjamin button idag :) men om du känner att du har för mkt att göra linnéa så gör det inget, känn ingen press!


-aaaaa

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha jag känner noll press men jag kan inte säga just nu om jag kan, men den är ju 18.30 så det är långt kvar. förbered dig på att gå på den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback