many years ago

varför har man idétork nu för, jo kan bero på att jag försöker att trycka in mig all information och den religösa delen. jag är inte så troende med andra ord, önska att jag var lite kristen och kunde något från början....men det kan jag inte, jag vet vem Jesus och hans mor/far är. Jag kan alla evangelier, namnen alltså. Jag kan allt från palmsöndag till pingsten. Jag kan även dem sju viktiga sakramenten. Jag kan några lärjungar(apostlar), paulus, påven-egen stat i Rom-vatikanstaten, dem tre kristnahuvudinrk, synder.... sen har jag inte kommit längre. kanske kan lite mer, men ja nu ska det inte bli religionskunskap här.


vill även berätta att min mor inte alls är bra med mobiltelefoner, hon köper desperat en och använder inte den inte. eller snarare det är omöjligt att nå henne. antingen är hon jätte populär så hon stänger av mobilen eller så hör hon den inte (aldrig). mamma asså, hon kan sms också, och ta kort. -dagens vuxna



min utmaning är att kunna spela piano år 2011, clara nu hoppas jag du kan spela trummor....





Kommentarer
Postat av: clara

Ann jag är dö taggad! Jag har hört med en killkompis så nu blir det privatlektioner för hela slanten! men utmaningen blir till nästa år tycker jag! Nu kör vi (;

2009-12-07 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback