zante

Vi pratade om minnen från zante på engelska lektionen, och gud så jag saknar stället! Sista dagen då jag var så himmla tjurig, haha...dem där jäkla tavlorna :) men som sagt, gud  så kul vi hade! Alla Rescue nätter, alla goa drinkar, och alla britter som var så jäkla jobbiga. Men vi älskade stunden iaf, stranden, blue waves och att vara tillsammans med mina flicks var helt underbart!

Jag hoppas jag får överskott, vilket jag inte tror att jag kommer att få, men om jag får måste vi verkligen åka igen! Festa, sola, steka, äta god mat och njuta av livet en sista gång innan jag åker bort i ett år vore helt underbart!


bästa bartenderna! raymond, matthew hammond


rescue-club


sista natten, (då jag var som tjurigast) fast det vände rätt snabbt när jag fick lämna tavlorna haha!


grekisk dans!


bästa johnny-boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback