never say goodbye, instead we say see you soon!













Sista dagen och då tänkte vi att vi måste ner till stranden en sista gång och bara njuta och ta en promenad längst strandkanten....titta på solnedgången och njuta sista tiden! Vi hade det minsan jätte trevligt, och fotografen är ingen annan än Junior (han kallas bara så, och var kusin till våran värdpappa)  Det roliga var att första dagen vi kom till EF skolan så nämnde dem om olika gatgäng i Sta Barbara, att man skulle undvika dem och inte stirra eller prata med dem...Det första vi ser när vi drar ner till stranden är ett gäng med killar... Junior reagerar och säger att dem är faliga.. Jag och Lara blir skit skraja, men sen börjar vi bara garva... då kommer en kille fram till oss och hälsar glatt på Junior.. har aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Trots att det låter hur tråkigt som helst så var det en av dem bästa stunderna ever. Jag saknar min vän Lara, det var jobbigt att lämna henne... Jag klarade mig att hålla tillbaka tårarna tills jag såg att hennes ögon fylldes av tårar. Det var jobbigt iaf! ...Hejdå delar är inget för mig, Vi ses snart ist Lara :)  jag saknar dig enormt mycket....

alla dagar i bussen med dig, träffa snygga killar med dig, surfa och skratta, åka till malibu, vi gjorde allt tsm, nu är inte allt som vanligt, en vanlig dag ska vara med dig!

/Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback