jag och linnéa är änglar

....vi är verkligen det, och vi gjorde världens bästa grej inatt när vi var på väg hem från all festandet. Linnéa my angel hittade en plånbok från ingenstans... ass mörkt ute, fattar inte hur hon kunde hitta den...men hon gjorde det iaf, och vi blev lite virriga.. visste inte vad vi skulle göra..gå till polisen? näää det är stängt..

vi går till linnéas pappa och frågar....och han sa att vi skulle lämna den till polisen imorgon, och jag föreslog att jag kunde ta hand om plånboken eftersom jag bor närmast polisen...men innan det kom jag även på en briliant idé, varför inte söka hennes namn på eniro.se och sen ringa henne?

det var precis vad jag gjorde, och hon blev super glad och vi (jag&linnéa) är super glada. nu kan vi sova gott, och unna oss med en riktig beauti sleeeep.


xxxx

Kommentarer
Postat av: linnéa

bra jobbat av oss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback