dagens köp

så, jag var där iaf. och handlade mer än väntat.
kom hem med:
- 3 tröjor
- ett par byxor
- vinter jacka

btw jag åt sushi, och jag säger bara .. helt okej iaf när man är hungrig
men annars inget jag direkt avgudar.. men det är väl ngt man måste
lära sig att äta antar jag. ska ge det ett försök till någon gång jag inte är
lika hungrig som idag. ( jag betalade 100:- för 8 bitar.. åt tre½ resten åt grisen upp.
sedan dess har jag inte ätit ngt mer, och är svin hungrig.. när jag kom hem
moffade jag i mig en pizza bit, och mådde så illa att jag sprang till toaletten
och blev spyfärdig. dock spydde jag inte dårå. (nej jag har inte bulimi) Jösses usch!

mådde väl så för att jag inte ätit så bra idag, - började med att äta två knäckisar + nyponsoppa
till frukost.. sen åt vi inte lunch, vet inte varför.. vi gick direkt och åt SUSHI.
efter det drack jag en latte. och nu mår min mage svin dåligt. måste stoppa i mig ngt.
gud vad långt detta inlägg blev. men men, det var min underbara dag.
- sprang på min egen kusin också. det var trevligt!

nej nu ska jag natta mig själv, sov gott!



-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback