typsönder.

måste anskaffa nya tofflor till jobbet, dem är typsönder - ett nytt ord ur min ordlista.
det innebär att dem är halv sönder, inte hell sönder.. går att använda. - ja typsönder :)
- det gick snabbt, vi var klara 1h tidigare, vilket bara tyder på 1h mindre lön nästa månad.
men attans så skönt det var att komma hem :)

sitter och halv läser dvärgen - kan läsa upp ett drag ur boken
jag har märkt att jag ibland inger skräck. Men vad människor blir rädda för är sig själva. De tror att det är jag som skrämmer dem, men det är dvärgen inom dem, den människoliknande varelsen med sitt apansikte som gör det, som sticker upp huvudet ur djupet av deras själ.

Renässansen, den kritiska tidsperioden. då vet ni vad jag led av både igår och just nu- idag!
har även matte att göra, - jag borde ha gjort mer tal under lektionen. men icke

nu babblar jag bara torra saker, men mitt liv är rätt tråkigt. jag lever iaf och det är jag
tacksam över, trodde jag skulle dö idag. vandra i mörkret (06.20) och det regnar och blåser
fåglarna vrålar och det är helt dött. jag var ensam, ingen gick bakom mig, jag dog iaf.
det hjälpte inte att jag var på väg mot stans värsta skräck hus - sjukhuset.


-a



har tyvärr ingen annan bild att dela med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback