Ronaldo live!

lite annorlunda helg kan man säga.
helt underbart, och oförglömligt :)

ronaldo, emma samt killen brevid.. kan det bli bättre?
ja- lägenhet för oss själva. massvis med tunnelbana
nya kläder/skor. vi bara älskar sthlm livet. helt underbart.

när sker nästa fotbolls match? jag börjar gilla detta.
vem blir slumpen nästa gång?
om det vore så att det var samma kille, ska jag fria till honom for sure.
så underbar snygg han var, på talan om snygg han var rar! iaf enligt mig :P
emma tyckte annat, killen med  bollen var hennes stil :P jag tyckte lill grabben var ball.

tack för denna helg! jag har aldrig haft det bättre. tror inte jag har vaknat upp ännue.
det får ta sin tid. ibland tycker jag om att drömma vidare. jag bara gör det. häligthärligt.

-a

ibland kan man köpa lycka. det var precis det jag gjorde iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback