gårdagen

okej, inte som förväntat men helt ok faktist :)
bion, eahm...bond inte min grej, det kan även vara för att jag var rätt seg och trött.
råkade somna typ när dem fick tag i green och dödade tjejens fiende eller ngt.
så jag fatta inte så mkt där på slutet,  haha hur fan kunde jag somna?! ja. det kan man fråga.

jaja. men det blev en liten power-nap.. inte så bra, efter dem där klippen jag kollade på
youtube med jenny...fortfarande skraj, den där lilla flickan asså?!
klockan var typ halv två när jag låg i sängen och det var tyst som fan.. hehe inte konstigt.
vågade knappt gå släcka lampan så jag väckte mannen, hallå jag var rädd?
då får du faktist offra lite sömn (A)
jaja, jag somnade inte förän vid halv sex eller ngt då mamma var uppe och skulle till jobbet.
passa på att sova när man hör lite ljud . :) så jag har typ sovit 5h? aldrig mer..jag lär mig aldrig.

kommer bli en härlig kväll idag. ska även hinna ta en fika med anna och jenny :D
JAG återkommer med den klippen som skrämde vettet ur mig.

-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback