dagens jobb överstrykad.

Träff med fadderföretag, gick mer än great.
we like alexander forss dont we? yes we do.
just nu sitter jag och "läser" boken.. dvärgen den efterlängtade boken som
alla från sp2cei sitter och rå läser hemma, not. alla sitter och rå söker på
google efter svar till instuderingsfrågorna. vi älskar våran eng/sv lärare.

en annan sak, min lampa anlände idag. och jag åkte buss till lövåsen
såg en kvinna skita vid busshållsplatsen. fresh liksom.

faro jag är inte trött, jag ska sitta uppe hela natten och besvara på dem omöjliga frågorna
anna-karin gav oss. shit- glömde matten hemma och har massa tal att göra
eftersom en hel mattelektion gick åt då torbjörn inte var vid plats.

hittade även roliga bilder på våran vikarie via jgmsp.s blogg. bra fotograf du är jullan!
one point for you. och här kommer bilderna med hänvisning: 


   

jg,sl,ms,ms,an,em. duuude!

-a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback