sitter med min spanska vän

ska jag säga han eller hon?  lite av båda.
nej men idag hade vi en ekonom dag. helt skoj faktist :) och kan inget mer än säga att jag är rätt grym på exel ;) annars har jag väl inte gjort så mkt förutom att äta och sova efter skolan.. det får verkligen inte bli en tradition! gjorde nämligen mycket av det i nian. haha inte så bra.. men det är så mycket prov.  fast om man tänker efter så är det fredag imorn och prov i spanska. då är det faktist bara 5 prov kvar. ska jag gråta eller skratta?

har tagit 20 minuters paus nu, ska jag återvända? nee, tio minuter till :)
btw, min fot är inte så svullen längre, min snälla mor masserade den hela dagen med tigerbalsam.
så är snart back on track och kan lira lite fotboll igen :) snart är det mina veckor med grabbarna, taggad eller?

.A


lfritzell.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback